wtorek, 15 stycznia 2013

Informacje wstępne


To mój pierwszy blog całkowicie poświęcony recenzjom książek. Wcześniej pisałam o wszystkim, a na następnym blogu o książkach,filmach i muzyce. Przestałam, ponieważ przerosło troszkę mnie to, ale zatęskniłam za tym. Dlatego postanowiłam wybrać jeden konkretny kierunek i tylko o nim pisać.

Ja mam na imię Alina. Jestem zwyczajną trzynastolatką. Chodzę do 1 klasy gimnazjum. Mam bardzo długie włosy o barwie ciemnego blondu, jestem wysoka. Nie wyobrażam sobie świata bez muzyki, gdyż wszystko wydawałoby mi się takie szarobure. Bardzo lubię czytać książki.  W czasie wolnym oglądam także filmy. Interesuję się zjawiskami paranormalnymi oraz astronomią. Swoją przyszłość mam nadzieję wiązać z językami obcymi. Uczę się j.angielskiego (w szkole i w domu), j.francuskiego (w szkole) i samodzielnie dopiero zaczynam poznawać j.chiński (mandaryński). Potrafię także co nieco powiedzieć, napisać, przeczytać  po rosyjsku, ponieważ przez trzy lata uczono mnie go w podstawówce.

Mam nadzieję, że blog Wam się spodoba i będziecie na niego regularnie wpadać.



                                                                                                                      Pozdrawiam!

1 komentarz:

Jak już tu zawędrowałeś to możesz tak przy okazji zostawić komentarz :)