środa, 27 marca 2013

Stosik 2/2013 i Liebster Award


Zaczynając od dołu:
  • Jutro: Kiedy zaczęła się wojna - John Marsden - o książce pisałam w moich zamiarach czytelniczych na ten rok no i o to właśnie ją czytam.
  • Most do Terabithii - Katherine Paterson -  nie wiem co mnie naszło na tę pozycję. Podobno to jest lektura szkolna, ale dowiedziałam sie dopiero przy wypożyczaniu, a jaka cieniutka O.o
  • Drugi - Ewa Nowak - moja trzecia powieść twórczości tej pani 
  • Oczy Smoka - Stephen King - w końcu sięgnę po publikacje Mistrza grozy ^^
  • Harry Potter i Komnata Tajemnic - J. K.Rowling -  druga książka o przygodach młodego czarodzieja, a także 2 z moich zamiarów czytelniczych na ten rok w tym stosiku
  • Oro - Marcel A. Marcel - o powieści usłyszałam jakis rok temu w Teleexpressie, a teraz postanowiłam ją przeczytać 
  • List w butelce - Nicholas Sparks -  moja pierwsza publikacja pana Sparksa zapowiada się ciekawie 


Otrzymałam nominację do Liebster Award od bloga: http://normalnarzecz.blogspot.com/.

Chyba każdy wie o co w tym chodzi, więc ja już pisała nie będę :)

Pytania do mnie:

1. Czy wiedziałeś/aś o istnieniu Liebster Award ? 
Tak

2. Jak długo prowadzisz bloga?
Tego od stycznia
3. Co zainspirowało cie do prowadzenia?
Tęskniłam z blogowaniem ^^

4. Jaki rodzaj muzyki słuchasz ? 
Słucham różnego rodzaju muzykę. To co mi się spodoba, a tego jest dużo :)

5. Ulubiony film lub książka  ? 
Igrzyska Śmierci - film, książka i  muzyka są wspaniałe <3

6. Czy twój blog ma Fanpage na Facebook'u ? 
Nie

7. Jak często dodajesz posty  ?
Hmm ostatnio rzadko, ale moje postanowienie brzmi: CO NAJMNIEJ RAZ NA TYDZIEŃ!

8. Kim chcesz zostać w przyszłości ? 
Co do tego to na razie mam jeden wielki mętlik w głowie O.o

9. Wymarzona podróż ? 
Chiny, Wielka Brytania, USA.... 

10. Czy lubisz czytać książki ? 
Tak, ale to chyba widać

11. Ulubiony/e języki obce  ?
Angielski, Chiński (mandaryński)

ŻADNEGO bloga nie nominuję :) 

6 komentarzy:

  1. na "Jutro" mam ochotę od daaaaaawna, ale jednak to tej pory nie udało mi się sięgnąć po tę pozycję.
    uwielbiam całą potterową sagę i jestem pewna, że drugi tom spodoba Ci się ^^

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Most do Terabithii" chętnie bym przeczytała, tak samo jak "List w butelce". Miłego czytania pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całą serie Jutro już przeczytałam - niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  4. King, Rowling, Sparks... Sami moi ulubieńcy :).

    P.S. Złą książkę Kinga wybrałaś sobie, jak na sam początek przygody z tym pisarzem.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się cieszę, że w końcu znalazłam blog prowadzony przez moją rówieśniczkę ;) Ładny stosik, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jutro" i "HP" już za mną. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu zawędrowałeś to możesz tak przy okazji zostawić komentarz :)